Detta galleri innehåller 15 bilder.
Så varmt vi har det, men så härligt! Det blev två nätter i Coswig, med sol, bad och promenader. Vi såg även lite på VM fotbollen och bara tog det lugnt. Vi hade bestämt oss att på söndagen bär den … Fortsätt läsa
Detta galleri innehåller 15 bilder.
Så varmt vi har det, men så härligt! Det blev två nätter i Coswig, med sol, bad och promenader. Vi såg även lite på VM fotbollen och bara tog det lugnt. Vi hade bestämt oss att på söndagen bär den … Fortsätt läsa
Detta galleri innehåller 1 bild.
Vaknade upp till regn, fast vi har semester!! Okej det är midsommar så varför inte! Efter de vanliga morgonrutinerna så gav vi oss ut i regnet för att besöka det här märkliga stället! Karls Erdbeer, världens jordgubbsställe! Lekland, shopp, hotell. … Fortsätt läsa
Detta galleri innehåller 2 bilder.
Lite omotiverad att jobba men måste ju trots allt bli klar! Står i bilen med en god kopp kaffe och gör det sista innan vi åker vidare. Fantastiskt väder, dieseln har gått ner i pris och alla är galna i … Fortsätt läsa